SIOLOON FUN CLUB

Please log in or register before viewing the unlimited contents of this forum.
Thank you for visiting our website.

by aLFFiaN.

SIOLOON FC on Facebook
LIKE or UNLIKE

Pertanyaan & masalah anda? 

Topics
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
03052010
salam... masalah sy ni peluh x keluar.. hehe. sounds funny. BUt true. ckp kurg mnum air x jga.. masa training.. fitness pun, peluh x bnyak. Kawn2 lain smpai basah baju. baju x basah lari padang lagi. pnatla wei.. pLus pening pla. Sy sbnarnya x suka g Hosp... sbab tu luah kat sni.. mana tau ada kwn2 boleh bantu.. what happened to me actually?

by MysteriouS GurL - Comments: 3 - Views: 1785
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
21102009
NAK TANYA KENAPA BAWAH KEMALUAN SAYA ADA JERAWAT. Adakah kesan cukur atau penyakit. NaK tanya apa simptom penyakit siflis or sewaktu dengan nya.Nak buat research je

by dna_mel - Comments: 8 - Views: 1190
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
30102009
saya nk tnya apa punca yg menyebabkn skit rusuk?adakah ia stu penyakit serius?dan blh x bgtau pa cra tuk kurangkn rsa skit tu

by nissya - Comments: 24 - Views: 3266
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
03062009
saya masih dara, bujang..lelaki dalam lingkungan umur 30an.
saya belum ada kerja masa tu..
nak tanya ni..apa masalah kalau kepala selalu pening aa?migrain pun tidak jua..mengandung?aku lelaki..tiada selera makan..mau tidur jak..sakit badan..pening, pastu..muntah..pas muntah baru lega..kerap berlaku mcm 1 kali seminggu ni..
adakah aku
1.kurang darah?
2.kurang tidur?
3.ada migrain?
atau ada penyakit lain...doktor tulun aku...

by bod_supersperm - Comments: 10 - Views: 4582
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
06092009
saya ada masalah yg kurang menarik, lemak terlebih di peha dan pinggul......
saya dah try jogging seminggu 3 kali, sekali jog berjarak 2.5 KM....selama 5 bulan berturut - turut ...
mmg ada perubahan pada bahgian badan yg semakin mengurus tp lemak kat pinggul & peha xmo kurang...

ada sapa2 leh bg cadangan ?

by Gravionsega - Comments: 12 - Views: 10010
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
03072009
Helo...doc...sy cuma nak tnya ada x cara lain untuk mengubati penyakit ini

by AnasShuib - Comments: 2 - Views: 2857
Moderators
Moderators, Webmaster
Permissions in this forum:
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum

Users browsing this forum: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

Registered Users: None


  • New posts New posts
  • No new posts No new posts
  • New posts[ Popular ] New posts[ Popular ]
  • No new posts[ Popular ] No new posts[ Popular ]
  • New posts[ Locked ] New posts[ Locked ]
  • No new posts[ Locked ] No new posts[ Locked ]
  • Announcement Announcement
  • Sticky Sticky
  • Global announcement Global announcement
Current date/time is 14/12/2017, 9:15 am