SIOLOON FUN CLUB

Please log in or register before viewing the unlimited contents of this forum.
Thank you for visiting our website.

by aLFFiaN.

SIOLOON FC on Facebook
LIKE or UNLIKE

Local 

Topics
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
04092012



Anda menyaksikan bakat-bakat mereka di kaca TV, dan anda memuja bintang-bintang filem ini. Inilah masanya untuk mengenalpasti siapakah kegemaran anda dalam industri ini!

Undian kini terbuka untuk Anugerah Blockbuster, dianjurkan oleh Persatuan Penerbit Filem Malaysia (PFM)! Undilah pelakon, pengarah, dan filem-filem kegemaran anda dan nantikan keputusannya...

by rina01 - Comments: 0 - Views: 699
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
21072012



KUALA LUMPUR - Pelakon veteran dan Presiden Persatuan Zoologikal Malaysia (MZS) Datuk Ismail Hutson atau nama sebenarnya Ismail Omar, meninggal dunia awal hari ini.

Jenazahnya selamat dikebumikan di Tanah Perkuburan Kota Damansara di sini tengah hari ini.

Ismail, 72, meninggal dunia pada pukul 1.05 pagi di Pusat Perubatan Sime Darby, Subang Jaya akibat komplikasi penyakit jantung, kata isteri kedua Allahyarham Hafidzah...

by rina01 - Comments: 0 - Views: 473
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
27042012


DENGAN dua kali lafaz, pelakon sensasi, Fasha Sandha selamat menjadi isteri kepada Toh Muda Rizal Ashram Ramli atau Jejai tepat jam 9.45 malam tadi.

Jejai telah dinikahkan sendiri oleh bapa Fasha, Hassan Moiddeen .

Fasha yang cantik dalam persalinan kurung tradisional kontemporari rona putih hasil rekaan Rizman Ruzaini dengan wajahnya dirias jurumekap terkenal,
Saidatulnisa sempat melahirkan rasa gembira dan terharunya.

by rina01 - Comments: 0 - Views: 481
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
02042012



SHAH ALAM - Penyerang kebangsaan Safee Sali bercerai talak satu dengan isterinya Sabarina Yusof, di Mahkamah Tinggi Syariah di sini, semalam.

Bagaimanapun, Safee seolah-olah melarikan diri dari media mengenai penceraiannya dan hanya Sabarina membuat pengesahan itu kepada media.

Kelibat jutawan bola sepak itu, pada awalnya kelihatan di pintu lif mahkamah, namun beliau terus memasuki kereta bersama peguamnya, Ahmad Nazeb...

by rina01 - Comments: 2 - Views: 338
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
26032012





BANGI – “Jangan bising.. duit, emas”. Hanya itu yang diungkapkan empat perompak yang memecah masuk kediaman penyanyi terkenal negara Asmawi Ani, 30, atau lebih dikenali Mawi, di Bangi Golf Resort dekat sini kira-kira jam 4.30 pagi tadi.

Mawi ketika kejadian baru sahaja menghabiskan lawatan kerja bersama media di Johor Bahru kira-kira jam 2 pagi sebelum mengh...

by rina01 - Comments: 0 - Views: 287
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
12012012


AMPANG - "Keluarga saya tak putus-putus membaca ayat suci al-Quran agar kami sekeluarga dilindungi oleh Allah dan tidak diperapa-apakan oleh perompak."

Demikian kata Wardina Safiyyaf Fadlullah, pelakon dan model, ketika menceritakan detik-detik cemas sewaktu rumahnya di Bukit Utama 2 dekat sini, dipecah masuk tiga perompak bertopeng, awal pagi tadi.

Kejadian kira-kira jam 3.15 pagi ini disedari Wardina apabila tubuhnya digerakkan...

by rina01 - Comments: 0 - Views: 448
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
08122011

YUNA pada sidang media konsert mayanya.

KEHADIRAN wanita muda bertudung ini dalam arena seni muzik tanah air sememangnya kian dirasa. Bukan sekadar memiliki vokal yang begitu unik, bahkan dia juga mempunyai bakat hebat dalam ciptaan lagu.
Pada Anugerah Industri Muzik (AIM) ke-18 bulan lalu, dia dinobatkan pemenang trofi Persembahan Vokal Terbaik Di Dalam Lagu dan lebih membanggakan, dia juga menerima Anugerah Kembara, hasil usahanya mengembangkan sayap seni ke luar negara, terutama ke Amerika Syarikat...

by rina01 - Comments: 0 - Views: 757
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
23072008













by under18crew - Comments: 14 - Views: 2673
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
18062008


Cantiknyer...




ala2 tarzan gitu..



ada tumpuk2 lah..



ambil untuk yg kaki skodeng..!!

by shahrul_sky - Comments: 70 - Views: 9999
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
13092011

KENANGAN...Safura bersama suami, Sharonizam Noor serta anak-anak, Allahyarham Nur Aisyah Mariam (dua kiri) dan Yusoff Firdaus menjayakan satu program televisyen sempena Aidilfitri Ogos lalu. Foto: Munira Abdul Ghani



KUALA LUMPUR: Anak kepada penyanyi, pelakon dan penggiat teater, Safura Yaacob, Nur Aisyah Mariam, tiga tahun meninggal dunia semalam selepas Maghrib kerana demam berpanjangan sejak tiga hari lalu.

Anak ketiga kepada penyanyi yang popular menerusi lagu Sedalam Mana Cintamu...

by rina01 - Comments: 0 - Views: 489
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
13082011



Pengarah KRU Studios, aktres popular belum pilih tarikh sesuai

KUALA LUMPUR: Buat pertama kali, pengarah KRU Studios, Yusry Abdul Halim, 38, mengakui dirinya sedang bercinta dengan aktres popular, Lisa Surihani Mohamed, 25, sekali gus mengesahkan segala gosip sebelum ini dan jika tiada aral melintang akan ke jenjang pelamin tahun depan.

sumber:

by rina01 - Comments: 6 - Views: 993
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
12052011


KERETA Lamborghini Sesto Elemento.

LONDON - Kereta sport termahal di dunia kini bertukar takhta apabila kereta Lamborghini buatan Itali berjaya memintas pendahulu sebelum ini, Bugatti Veyron, lapor sebuah akhbar semalam.

Kereta Lamborghini Sesto Elemento itu dijual dengan perbezaan harga £170 ribu (RM830,389) dengan nilai £1.77 juta (RM8.7 juta).

Ia dibina pada tahun ini di Sant'Agata Bolognese, Itali.

Menurut Ketua Pegawai Eksekutif Lamborghini, Stephan Winkelmann, model i...

by rina01 - Comments: 11 - Views: 2161
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
31052011


KULAIJAYA: “Debaran yang saya rasakan ketika akad lafaz nikah kali ini amat luar biasa. Tapi, Alhamdulillah semua berjalan lancar dan saya bersedia menunaikan tanggungjawab sebagai suami Emi,” kata pelakon dan penyampai radio, Salih Yaacob, semalam.

Salih diijabkabulkan dengan Samihah Sheikh Ali, 25, atau mesra dengan panggilan Emi di Masjid Jamek Bandar Kulaijaya, di sini, pada kira-kira jam 3.40 petang semalam, sekali gus melengkapkan kuota empat isteri yang dibenarkan ajaran Islam.

“...

by rina01 - Comments: 3 - Views: 623
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
04072011


LAPAN tahun adalah tempoh cukup menduga bagi pasangan berkasih mempertahankan cinta dan selalu kita dengar berakhir dengan perpisahan sebagaimana judul lagu Pelamin Anganku Musnah dendangan penyanyi kelahiran Sarawak, Azie.

Namun, berbeza bagi Tomok atau Shah Indrawan Ismail, 27, serta pasangannya Siti Rahayu Abbas (Ayu), 32, yang menjadikan kesetiaan, kejujuran serta sifat sabar sebagai teras dalam perhubungan yang akhirnya membawa mereka sehingga ke jenjang pelamin.
sebelum selepas

by izudin - Comments: 3 - Views: 1178
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
25072011
AMPANG: Biarpun Penasihat Pertubuhan Belia Islam Ampang, Ustaz Fazlul Rahimi menyarankan supaya Waheeda atau nama sebenarnya Norwahidah Abdul Wahab, 32 , terus membabitkan diri dalam dunia hiburan berlandaskan syiar Islam, saranan itu tidak sedikit pun mengubah pendirian Waheeda untuk muncul semula.

Malah, Waheeda terus komited dengan pendiriannya untuk tidak mahu kembali dengan alasan hukum menyanyi pada asalnya adalah harus tetapi ‘sebab-sebab tertentu’ menjadikan karier yang pernah diceburinya adalah haram.


Kata Waheeda, kesukaran menjaga solat dan keadaan persekitaran dal...

by rina01 - Comments: 1 - Views: 457
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
25072011



KUALA LUMPUR - Angkasawan Negara, Datuk Dr. Sheikh Muszaphar Shukor kini bergelar bapa apabila isterinya selamat melahirkan bayi sulung mereka menerusi kaedah bersalin di dalam air. Dr. Halina Mohd. Yunos yang berkahwin dengan Sheikh Muszaphar pada 10 Oktober 2010 selamat melahirkan seorang bayi perempuan pada 21 Julai lalu.

Bayi seberat 3.6 kilogram itu dinamakan Sophea Isabella. Halina mengambil masa 18 jam untuk melahirkan bayi itu di Hospital Pantai Bangsar di sini. Halina kini...

by rina01 - Comments: 3 - Views: 1777
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
19052009
memang berdarah hidung kamurang nie.. CONFIRM..!!!















by shahrul_sky - Comments: 53 - Views: 10003
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
30012008
[url=mailto://][/url]

KALAU tengok pada gelagatnya 'bodoh sombong' dan angin satu badan, siapa pun akan lari lintang pukang. Raja kasihan dengan artis wanita seorang ini. Dulu namanya meletup tapi kini sudah suam-suam kuku. Rasanya setahun adalah satu, dua drama, tapi filem jauh sekali.

Semuanya gara-gara produser pun takut nak ambil si pelakon ini berlakon, bukan bimbang hasilnya tidak memuaskan tetapi tak larat melayan kerenahnya yang entah apa-apa. Sudahlah angin Barat datang tak tentu masa dan yang jadi mangsa adalah orang sekelilingnya. Kalau nak maki atau sumpah seranah...

by andypeterh - Comments: 28 - Views: 3178
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
24102007
zubirintip@bharian.com.my


ORANG bercinta, awak pun nak bercinta, tapi bila dah mabuk cinta, tiba-tiba sentap dengan perkara yang geli. Tak keterlaluan jika Zubir katakan, artis popular ni perasan dirinya hebat apabila mempunyai kekasih yang boleh tahan kacaknya, tapi bodoh!

Jika ada aktres lain bercinta, mesti dia kutuk teman lelaki orang tu, gemuklah, buncitlah, kedekutlah, tak romantik dan...

by andypeterh - Comments: 57 - Views: 3917
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
15052011





KUALA LUMPUR: Sebuah rumah untuk setiap isteri. Itu pemberian eksklusif penyanyi, pelawak, pelakon, pengacara dan penyampai Sinar FM, Salih Yaacob, 50, kepada semua isterinya termasuk bakal isteri keempat, Emi, 24.

Beliau yang dijangka melengkapkan kuota poligami dengan penuntut ijazah sarjana di sebuah institusi pengajian tinggi (IPT) itu selepas Aidilfitri ini berkata, rumah berkenaan sebagai hantaran kepada Emi dan hadiah kepada tiga isterinya yang terdahulu.

Menurutnya,...

by rina01 - Comments: 3 - Views: 907
Permissions in this forum:
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum

Users browsing this forum: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

Registered Users: None


  • New posts New posts
  • No new posts No new posts
  • New posts[ Popular ] New posts[ Popular ]
  • No new posts[ Popular ] No new posts[ Popular ]
  • New posts[ Locked ] New posts[ Locked ]
  • No new posts[ Locked ] No new posts[ Locked ]
  • Announcement Announcement
  • Sticky Sticky
  • Global announcement Global announcement
Current date/time is 26/6/2017, 11:56 am