SIOLOON FUN CLUB

Please log in or register before viewing the unlimited contents of this forum.
Thank you for visiting our website.

by aLFFiaN.

SIOLOON FC on Facebook
LIKE or UNLIKE

Story 

Topics
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
23102011
-Bila seronok, aku cari....pasanganku
-Bila sedih, aku cari....Mak
-Bila berjaya, aku ceritakan pada....pasanganku
-Bila gagal, aku ceritakan pada....Mak
-Bila bahagia, aku peluk erat....pasanganku
-Bila berduka, aku peluk erat....Emakku
-Bila nak bercuti, aku bawa....pasanganku
-Bila sibuk, aku hantar anak ke rumah....Mak
-Bila sambut valentine.. Aku bagi hadiah pada pasanganku
-Bila sambut hari ibu...aku cuma dapat ucapkan "Selamat Hari Ibu"
-Selalu.. aku ingat pasanganku
-Selalu.... Mak ingat kat aku

by kent1189 - Comments: 0 - Views: 1709
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
23102011
[center]Adik cuma nak tanya ibu, kenapa begini jadinya? cinta Feb
[img][/img]

Bu, adik Cuma ingin bertanya…
Rasanya ibu tak akan mampu menjawabnya...
Ibu ingat 14 feb tak
Malam tu ibu ada janji temu

by kent1189 - Comments: 8 - Views: 2094
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
23102011
Sebelum Tido:
6 minggu: Selamat tido Sayaaang, mimpi indah-2 ya, mmmuach.
6 bulan: Tolong matikan lampu tu, silau aah.
6 tahun: Sana sikit lah... Tido kalau tak mengepit tak bole ker???!
More than 10 years : Tido asing2….laki tido depan tv, bini tido ngan anak2…hahaha

Pakai Toilet:
6 minggu: Tak apa, U masuk lah dulu, I tak kisaaahhhh
6 bulan: Masih lama lagi ke nih?
6 tahun: Brug! brug! brug! (suara pintu digegar), kalau nak bertapa pilah gunung ledang san...

by kent1189 - Comments: 3 - Views: 2672
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
30082007
Seorang lelaki telah menginap di sebuah hotel di KL. Terdapat sebuah komputer di dalam bilik hotel itu. Dia pun mengambil keputusan untuk menghantar e-mail kepada isterinya.

Malangnya, dia telah tersalah taip alamat e-mail isterinya dan tanpa mengetahui kesilapan itu, dia pun terus menghantar e-mail tersebut. Di sebuah rumah di Kedah pula, seorang janda baru sampai ke rumahnya selepas pulang daripada majlis pengebumian suaminya.

Janda tersebut mengambil keputusan untuk menyemak e-mailnya untuk melihat sekiranya terdapat mesej daripada saudara-mara dan teman-temannya. Selepas...

by DARKNESS88 - Comments: 10 - Views: 3081
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
03092007
Tukang Sapu

Seorang wanita memohon jawatan tukang sapu di
Microsoft. Pegawai disitu telah mengadakan
temuduga dan meminta wanita itu menunjukkan
caranya membersih
lantai.. Lalu dia mengatakan
"Anda diterima bekerja... berikan email anda,
kami akan mengirim maklumat yang diperlukan."

Wanita itu menyatakan yang dia tidak memiliki
komputer dan juga email. Penemuduga terus
mengatakan bahawa tanpa email.. wanita itu tidak
boleh diambil sebagai pekerja... Wanita itu
...

by haibara - Comments: 6 - Views: 1471
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
18102007
Rasanya ramai yang dah tahu chewing gum is a banned stuff In Singapore. Cakap pasal chewing gum dan Singapore nie. Ada satu cerita, PM Singapore pegi ke Thailand, dia makan malam dengan raja Siam. Mula-mula diorang makan udang, PM Singapore tanya kat raja siam lepas makan udang , apa orang Thailand buat dengan kulit udang? Raja Siam jawab: "kami tak buat apa.kami buang aje" PM Singapore: "ooo kat Singapore , kami recycle kulit udang Jadik keropok udang, lepas tu kami eksport ke Thailand?" Lepas tu diorang makan limau plak. PM Singapore Tanya lagi " Lepas makan limau, apa...

by arep - Comments: 6 - Views: 1652
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
03092007
Angaplah anda seorang gadis ( jika anda seorang lelaki ) Dan juga adalah ini kali pertama anda !!!!!!



Sebaik sahaja anda baring, anda mula merasakan otot-otot anda mula
menegang.Anda cuba mengelak dengan cuba memberi alasan, tetapi dia
enggan menerima alasan anda bahkan semakin merapati anda. Dia
bertanyakan adakah anda takut.



Tetapi anda dengan berani menggelengkan kepala. Jari-jemarinya mula
meneroka untuk mencari apa yang dihajati. Dan kali pertama jarinya
menyentuh tempat yang betul. Semakin dalam dia menusuk semakin...

by haibara - Comments: 57 - Views: 4578
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
09092007
SAM: Kenapa kamu cakap minum susu segar boleh bawa maut?
DOL: Sebab semalam semasa aku tengah minum,lembu tu terajang aku. Nasib baik tak mati.

------------------------------------------------------

SAM: Apasal ko marah kat tokey kedai 2 Ringgit tu?
DOL: Sebab dia tipu. Aku beli 3 barang dia mintak 6 ringgit. Kata kedai 2 Ringgit

------------------------------------------------------

SAM: Kau kata binatang peliharaan kau mati lemas? Mana kau tau dia mati lemas?
DOL: Sebab aku bela ikan emas. aku jumpa ia mati dalam air!

by haibara - Comments: 19 - Views: 2604
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
26112010

...just 4 fun...
Seorang lelaki yang badannya gendut naik keretapi. Penumpang pada ketika itu sangat penuh maka lelaki gemuk itu terpaksa berdiri. Tiba2 dia berasa ada yang menyonggolnya lalu lelaki itu pun melihat ke belakang. Ooo… ada seorang ibu hamil sedang berdiri. Melihat wanita hamil itu maka lelaki gemuk itu bertanya…

Lelaki Gemuk :Hai, kakak bunting ya?

Ibu Hamil : Takdalah! Sudah tahu tanya lagi. (kata wanita itu yang kesal dengan cara lelaki tersebut bertanya).

Lelaki Gemuk : Isinya orang ya kak?

Ibu Hamil : Ya! (dengan nada bengang lalu dia pula bertanya), Enc...

by im - Comments: 1 - Views: 1990
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
25082008
Ada sepasang suami isteri (orang mat salleh) depa baru je kawin. So pegi hanimun kat afrika selatannn. Depa nih sewa hotel murah je nak budget duit. Depa nih bukan kaya sangat kayap je lebih dah tu masa dah nak malam dan naik katil dah. Baju dah bukak abis dah. Lampu dah tutup abihhhss. Si suami dia cakap kat bini dia nih dalam bahasa omputeh la tapi dialihkan bahasa bunyi dia cam nih,
Sayang, kita nak make love nih, sayang dah ready ke nak dapat anak?

Si bini pun cakap, Not yet la bebehhh! Abang beli la protection....

by AtukFC - Comments: 9 - Views: 3191
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
24102008
Pada satu hari, seorang lelaki tua berumur 75 tahun telah berjumpa dengan seorang doktor untuk membuat analisis kesuburan dan jumlah kandungan sperma yang ada dalam air maninya. Kemudian doktor itu pun memberikan sebuah botol lalau berkata,

"Pakcik ambil botol nie, esok datang balik jumpa saya bersama dengan contoh air mani pakcik kat dalam botol nie ye."

Pada keesokan harinya, lelaki tua datang kembali bersama botol yang
diberikan oleh doktor itu semalam. Tapi doktor tu tengok takde apa pun
yang terisi kat dalam botol tu, kosong jer. Doktor tu bertanya...

by Viero - Comments: 48 - Views: 3157
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
16112008
Man (bukan nama real) pulang dari kerja satu petang dan
terdengar suara isterinya dalam bilik, mengerang. Dia berlari naik ke bilik dan
melihat isterinya terlantar di katil berpeluh tanpa pakaian.

Kenapa ni sayang?
Tanya Man.

I diserang
sakit jantung jawab isterinya.

Man berlari ke
bawah untuk menalipon doktor. Tapi belum sempat pun dia p call tu doktor,
anaknya yg berumur 5 tahun berlari datang dan berkata,


papa, acik lan
ada bawah katil ayah... tak pakai suar..

Man mula naik
angin dan...

by venusz - Comments: 13 - Views: 10044
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
27092011


Pada suatu pagi, seorang isteri dengan lembut telah bertanya kepada suaminya, “Abang nak makan apa pagi, ni? Saya buatkan nasi lemak…nak? Atau abang nak nasi goreng ke atau roti canai ke? Atau saya buatkan roti telur nak?”

Suaminya pun berkata,”Tak payahlah. Abang tak ada selera langsung nak makan. Ini semua Tongkat Ali punya pasal”.

Sampai ke tengahari, isterinya pun bertanya lagi, “Abang nak makan apa tengahari ni? Saya masakkan abang kari daging…nak? Atau abang nak makan ikan ke atau ayam ke? Saya boleh masakkan sambal atau sup atau sweet & sour”.

Suaminy...

by RedMachine - Comments: 17 - Views: 1627
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
02052008
Kat kampung aku ada sorang pemuda umor dalam 20an nikah kawin ngan makcik yg umor jauh lebih tua darinya,,(yang macam dok bising dalam surat khabar tu) ntah cemana la dia bole minat ngan makcik tu, aku rasa sbb makcik byk lembu kerbau tanah kut

Nak jadikan cerita selepas ke esokan je dia nikah pemuda tu tiba2 mengadu sakit perut, berlanjutan sehingga beberapa minggu beliau tak dapat menahan sakit perut yg teramat,, lalu dia pun pegi jumpa bomoh kampung,, kata bomoh kampung takde la pulak kena buatan orang ke santau ke,, namun setelah mengalami sakit berminggu2 nak jadikan cerita beliau...

by drakult - Comments: 49 - Views: 5695
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
03072008
Pada suatu hari di sebuah sekolah rendah, ketika itu waktu rehat dan terlihat di halaman sekolah tersebut seorang pelajar sekolah darjah 1 menangis dengan kuatnya.Lalu,bertanyalah salah seorang guru.


Guru:" kenapa kamu menangis"????

Murid: Duit saya hilang 10 ringgit cikgu (jawab sambil menangis)

Guru:"sudahlah jangan menangis ye. Nih cikgu beri 10 ringgit


Namun pelajar tersebut menangis dengan semakin kuat .cikgu hairan.


Guru:"Aik kenapa kamu masih menangis lagi? kan cikgu dah ganti 10ringgit"

by Yakuza - Comments: 22 - Views: 2190
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
28032010
Ustazah Ditangkap Khalwat






March 3, 2010 by Info Seks Melayu
Filed under Berita
Seks Melayu













by bod_supersperm - Comments: 14 - Views: 10001
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
04032009
Pada suatu pagi, bertanya si isteri pada si suami:

Isteri : Abang tengok jiran kita yg baru pindah tu?

Suami : Kenapa?

Isteri
: Tiap pagi sebelum pergi kerja, suami dia akan cium isterinya. Bila
pulang kerja, dia akan berikan isterinya sekuntum bunga mawar. Loving
betullah mereka. Kenapa abang tak buat macam tu?

Suami : Nak mampus... Mana abang kenal isteri dia?"

by under18crew - Comments: 14 - Views: 4125
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
17092011

by kent1189 - Comments: 2 - Views: 652
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
08022010

Lelaki derita tujuh tahun jadi mangsa dera isteri
Lelaki derita tujuh tahun jadi mangsa dera isteri
Oleh NUZULSHAM SHAMSUDDIN
zulsham@kosmo. com.my



















Inilah kesan kecederaan dialami Sham selepas mendakwa menjadi mangsa dera isteri dan dua anaknya di Selayang Rabu lalu.
------------ --------- --------- --------- --------- --------- --------- --------- --------- --------- --------- --------- --------- -----

MELAKA - Jika kisah isteri didera suami ia perkara biasa. Namun jika suami mendakwa dia menjadi mangsa...

by R41NY_SkaChild - Comments: 18 - Views: 2960
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
09082007
Di
sini saya ingin menceritakan sebuah kisah mengenai seorang janda yang
baru sahaja kematian suami... . Hasnah [bukan nama sebenar] seorang
janda kaya yang baru sahaja kematian suaminya akibat kemalangan
jalanraya. Beliau masih muda lagi dan mempunyai potongan badan yang
cantik. affraid

Sejak kematian suaminya, beliau sentiasa diusik
oleh jejaka-jejaka kampung yang sudah lama memendam rasa kepadanya.
Namun begitu, Hasnah tidak pernah melayan karenah pemuda-pemuda kampung

by haibara - Comments: 28 - Views: 8161
Permissions in this forum:
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum

Users browsing this forum: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

Registered Users: None


  • New posts New posts
  • No new posts No new posts
  • New posts[ Popular ] New posts[ Popular ]
  • No new posts[ Popular ] No new posts[ Popular ]
  • New posts[ Locked ] New posts[ Locked ]
  • No new posts[ Locked ] No new posts[ Locked ]
  • Announcement Announcement
  • Sticky Sticky
  • Global announcement Global announcement
Current date/time is 21/10/2017, 10:36 pm