SIOLOON FUN CLUB

Please log in or register before viewing the unlimited contents of this forum.
Thank you for visiting our website.

by aLFFiaN.

SIOLOON FC on Facebook
LIKE or UNLIKE

Fakta kecoh 

Topics
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
12092007
Suami : (Setelah balik lewat dari pejabat) "Selamat malam sayang,sekarang saya logged in."

Isteri : Abang ada beli tak barang yang saya pesan tadi?

Suami : Bad command or filename.

Isteri : Tapi kan ke saya dah call abang pagi tadi kat pejabat suruh abang beli!

Suami : Errorneous syntax. Abort?

Isteri : Ish. Abang nih, takkan itu pon tak ingat? Hahaa... .. Abang kata tadi dalam telefon nak beli tv? Mana dia?

Suami : Variable not found...

Isteri : Abang nih memang tak bole harap la. Bak kad kredit abang....

by MiRA_TaSHa - Comments: 19 - Views: 1764
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
15082007
masa bercinta
engkau suka aku pun suka
kemana pergi pun tak apa
yang penting jalan berdua
naik bas pun takpa
jalan tengah panas pun takpa
sampai melecet ketiak jadinya
semua suka tiada duka

masa engkau suka
aku pun suka
tapai yg engkau suka aku pun suka
walaupun sebenarnya tak berapa suka
petai yg engkau suka,
aku pun telan juga
walaupun nak terjegil biji mata
kita sama-sama ketawa

masa engkau suka
aku pun suka
Tempe yg aku makan jadi...

by haibara - Comments: 11 - Views: 1791
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
05092007
Renungkan la sedlm-dlamnya........

SEKARANG BILA KITA MERDEKA SENDIRI
1.Kereta yang kebanyakan kita mampu pakai hanyalah WAJA, WIRA, MYVi,
KELISA dan KANCIL
2.Gaji minimum kita di kerajaan ialah RM900 tapi di swasta ialah RM450
3.Harga minyak dan harga barang bila dibandingkan dengan gaji SANGAT
TIDAK BERPATUTAN
4.Kita kena kerja 7 hari seminggu, 12 jam sehari. (Pekerja Swasta)
5.Team Bola Sepak kita hanya layak ke SUKANSEAdan ranking 152.
6.Kita hanya pernah ke Oversea (Pangkor, Redang, Pulau Pinang)
7.Perdana Menteri hanya 5 orang sejak...

by wiramaroon - Comments: 1 - Views: 681
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
10042012
Samy Vellu ditemuramah tentang program angkasawan negara.

Samy: "...Bagi saya, ini semua adalah satu pembaziran atas duit rakyat.
Kita sepatutnya tidak hantar mereka ke bulan, tapi hantar mereka pergi
matahari. Barulah USA , Russia , respect sama kita...."

Penemuramah: Tapi Dato' Seri, matahari kan panas. Macam mana mau pergi
sana ?

Samy: Cit! itu pasal la u tara jadi mintri. Saya suda lebey 30 tahun
jadi mintri, saya musti ada jalan penyelesaian. Kita jangan pergi siang,
manyak panas. kita pergi malam, baru ada sujuuuuuk......

by bebiri - Comments: 1 - Views: 631
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
16052009
1. Kalau bakal isteri seorang guru. Alamatnya, kat rumah akan bising kot. Mana taknya, dilayan kita macam anak murid. “Kamu, jangan baca suratkhabar. Sila ke dapur untuk membantu saya!”. Dengan suara yang kuat. Ya, aku perasan, ramai cikgu yang dah hilang tombol volume suara kat tekak mereka.

2. Kalau bakal isteri seorang pekerja kilang. Waktu malam kita nak tidur pun susah. Mana taknya, dia dok kemas rumah. “Abg, siang saya kerja. Malam nih lah nak kemas rumah segala. Harapkan abg? Hampeh!” Kita pula yang kena! Tapi yang bestnya, tgh malam pun tak yah risau nak cari makanan. Bini tersayang...

by kapcai46 - Comments: 32 - Views: 3425
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
14092009

by R41NY_SkaChild - Comments: 6 - Views: 9999
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
26092011
This is a real story of a young college girl who passed away last month in Shah Alam. Her name was Priya. She was hit by a truck. She was working in a call center. She had a boy friend named Shankar. Both of them were true lovers. They always talked on the phone. You would never find her without handphone. In fact she also changed her cell connection from Maxis to Digi , so that both of them can be on the same network, and save on the cost. She used to spend half of the day talking with shankar. Priya's family knew about their relationship. . Shankar was very close to Priya's family as well. (Just...

by RedMachine - Comments: 6 - Views: 750
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
30102009
Keluhan seorang SUAMI :
Subuh, mandi nak pergi kerja.
Pagi, naik kereta pergi kerja.
Tengahari, tak payah kerja.
Petang, balik kerja.
Maghrib, tak ada kerja.
Malam,...

by nyamuk - Comments: 33 - Views: 2577
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
06082011
...

by im - Comments: 7 - Views: 1019
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
19082010
Setelah isu tokek yang pernah hangat dikatakan & masih juga kedengaran sehingga sekarang walaupun tidak sekecoh 3-5 bulan lalu. Kali ini virus terbaru ialah duit syiling menjadi rebutan orang ramai. Isu duit syiling sekarang semakin hangat dikatakan....seperti cicak tokek dulu....ada pembeli ada penjual...sana sini orang cerita pasal tokek...gitu juga macam sekarang ni...sekarang ramai orang sedang mencari duit syiling zaman beliau2 kita masih dilamun cinta atau beliau2 yang baru mendirikan rumah tangga atau baru dapat anak...duit yang dimaksudkan ialah duit syiling 1970-an terutamanya duit...

by gto_nation - Comments: 59 - Views: 10001
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
28072008
karangan budak darjah 4 yang menyeramkan. .

Pagi itu pagi minggu. Cuaca cukup sejuk sehingga mencapai takat suhu beku.
Sebab itu saya tidak mandi pagi sebab air kolah jadi air batu dan air paip
tidak mahu keluar sebab beku di dalam batang paip. Pagi itu saya
bersarapan
dengan keluarga di dalam unggun api kerana tidak tahan sejuk. Selepas itu
emak saya mengajak saya menemaninya ke pasar.

Tetapi saya tidak mahu. Selepas emak menikam perut saya berkali-kali
dengan
garfu barulah saya bersetuju untuk mengikutnya. Kami berjalan...

by Fadzliey - Comments: 63 - Views: 10005
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
20062011
MENGEJUTKAN!. Hacker telah mendedahkan terdapat 2 alamat email yang disenaraikan melanggan laman WEB LUCAH disahkan menggunakan akaun email agensi Kerajaan Malaysia. Yang lebih mengejutkan, salah satu email itu adalah milik Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM).

Lulz Sec mendedahkan pegawai SKMM yang terlibat menggunakan alamat email azmeal@cmc.gov.my. Nama penuh pegawai ini adalah Encik Muhammad Azmeal Hj. Ali. Berkhidmat di Content Regulation Department, Monitoring and Enforcement Division di bawah SKMM. Jom kawan dengan beliau...

by nyamuk - Comments: 2 - Views: 1158
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
14052011

Semoga Anda Dapat Manfaatnya..
RASULULLAH S.A.W BERSABDA: YANG ERTINYA: Barang siapa yang mengerat kukunya pada ;


* Hari Sabtu : Nescaya keluar dari dalam tubuhnya ubat dan masuk kepadanya penyakit


* Hari Ahad : Nescaya keluar daripadanya kekayaan dan masuk kemiskinan



* Hari Isnin : Nescaya keluar daripadanya gila dan masuk sihat


* Hari Selasa : Nescaya keluar daripadanya sihat dan masuk penyakit


* Hari Rabu : Nescaya keluar daripadanya was-was dan masuk kepadanya kepapaan.


* Hari Khamis : Nescaya keluar...

by benboy - Comments: 3 - Views: 877
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
05052009
Kisah Benar daripada seorang pelancong Malaysia yg melancong ke Thailand...


from : Normaria Kamaludin

Dear friends,
Kepada kita yang suka melancong ke luar negara ............ ... satu peringatan.

I would like to relate to you all an incidence... ......... ...... quite recent, i.e. about...

by Fadzliey - Comments: 13 - Views: 10005
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
19042011

Anda Mungkin Di Sihir.
Para Harry Potter freaks pasti sudah tahu apa yang akan terjadi kalau kita mengacungkan tongkat sihir sambil berseru, “Avada Kedavra!”. Atau jampi apa yang harus diucapkan kalau kita ingin membuka pintu yang terkunci (“Alohomora!”).
Tapi pernah terfikir tak, kalau J.K. Rowling, pencipta Harry Potter, ternyata tidak asal buat saja jampi-jampi harry potter? Semua jampi sihir yang digunakan di Hogwarts ternyata ada asal usulnya, yang rata-ratanya berasal dari bahasa Latin.Berikut contoh jampi-jampi sihir harry potter.


Accio’
Jampi ini digunakan untuk mem...

by benboy - Comments: 0 - Views: 1607
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
14022008
Bila lelaki benar-benar jatuh cinta dan setia pada kekasihnya dengan ikhlas,perubahan sikapnya amat mengejtkan. Hati lelaki yang dianggap keras selama ini, tiba-tiba secara semulajadi menjadi selembut kapas apabila sudah jatuh cinta dengan relanya. Bahkan lelaki yang mabuk cinta sanggup berkorban dan buat apa sahaja untuk kekasihnya.Sekeras manapun hati lelaki ia akan mengalirkan air mata apabila hatinya dilukai. untuk melihat lelaki menangis amatlah payah.
Diantara tanda-tanda lelaki yang jatuh cinta dengan hebat ialah:

1. Dia bersungguh-sungguh melakukan sesuatu untuk kekasihnya...

by MiRA_TaSHa - Comments: 138 - Views: 6345
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
18112009
Murid : Selamat pagi, cikgu.

Cikgu : (Menengking) Mengapa selamat pagi sahaja? Petang dan malam awak doakan saya tak selamat?

Murid : Selamat pagi, petang dan malam cikgu!

Cikgu
: Panjang sangat! Tak pernah dibuat oleh orang! Kata selamat sejahtera!
Senang dan penuh bermakna. Lagipun ucapan ini meliputi semua masa dan
keadaan.

Murid : Selamat sejahtera cikgu!

Cikgu :
Sama-sama, duduk! Dengar sini baik-baik. Hari ini cikgu nak uji kamu
semua tentang perkataan berlawan. Bila cikgu sebutkan...

by misschanteq - Comments: 10 - Views: 10000
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
13032009
* Orang TIDAK JUJUR Orang yang kalau kentut lalu menyalahkan orang lain.

* Orang BANGANG Orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam.

* Orang BERWAWASAN LUAS Orang yang tahu bila harus kentut.

*...

by aQum - Comments: 16 - Views: 2922
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
26012011
Manusia hari ini suka bersangka-sangka
Ada sangkaan baik
Ada sangkaan buruk
Orang beribadah, disangka riak
Orang yang relax, disangka malas
Orang yang pakai baju baru, disangka menunjuk
Orang yang pakai baju buruk, disangka zuhud (hina)
Orang makan banyak, disangka pelahap
Orang makan sikit, disangka kedekut


Orang baik, disangka buruk
Orang buruk, disangka baik
Orang senyum, disangka mengejek
Orang masam, disangka merajuk
Orang bermuzakarah, disangka mengumpat

Orang diam, disangka sombong

by im - Comments: 8 - Views: 1139
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
22032009
Sebenarnya banyak perbezaan antara lelaki dan perempuan. Dan kali ni dari segala segi yang sangat2 membezakan lelaki dan perempuan. Dan bukannya kes2 di bawah ni aku setuju 100%, ada yang jadi kat aku dan ada yang xpenah jadi.

Semuanya bergantung kepada diri masing2. So, selamat membaca dan relate la dgn diri anda semua. Mana tau same kot kn?

1. BARANGAN DI DALAM BILIK MANDI

Wanita : Shower cap, body scrub, foot scrub, perapi, serum rambut, masker untuk wajah, gel...

by Ben507 - Comments: 4 - Views: 1514
Permissions in this forum:
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum

Users browsing this forum: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

Registered Users: None


  • New posts New posts
  • No new posts No new posts
  • New posts [ Popular ] New posts [ Popular ]
  • No new posts [ Popular ] No new posts [ Popular ]
  • New posts [ Locked ] New posts [ Locked ]
  • No new posts [ Locked ] No new posts [ Locked ]
  • Announcement Announcement
  • Sticky Sticky
  • Global announcement Global announcement
Current date/time is 22/10/2017, 1:07 pm