SIOLOON FUN CLUB

Please log in or register before viewing the unlimited contents of this forum.
Thank you for visiting our website.

by aLFFiaN.

SIOLOON FC on Facebook
LIKE or UNLIKE

Cinta 

Topics
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
04072009
salamzzz....
ni La KisAh aQ KaT KniNgAu...

aQ pUn tidak Taw KnaPa aQ bLeH SkA AnAk PeMbUrU...

MuLA NyA ..PunYa La syok Be,CeWek NgAn ni GuRL,,,

KaLAu BoLeH..MaW JuGa HaRi2 aQ Be,DaTinG....
ThEn sAtU Ari BaPa GuRL TuE t,NaMpAk Kami TeNgAh B,PeLuk...

HuHUhU,,, FaHaM2 jAk La KaLaU PeMBURu KaN...

SikIt MemBER KaMu ni MaTi KaTaK ,,, BaPa NyA AmBiL SeNaPaNg AngIn.....

Apa LAgi,,, PaCiK Mu ni PuN Lari PecUt BerKuDa 100 MeTer...Hahahahaha...

ni La KisAh CiNTa TerHaLaNg OLeH...

by aRyE - Comments: 12 - Views: 1461
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
11082010
Adakah Kamu Suka Pasangan Kamu Selalu Menghubungi Kamu???
Kalu Suka,Kenapa???
Kalu Xsuka,Kenapa???

by cTNuRSaLFeeZa - Comments: 18 - Views: 1583
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
21042009
Awek cun + balak hensem
Tidak menunjukkan public effection yang berlebihan. Orang lain pun senang melihat mereka.

Awek cun + balak tak hensem
Kebanyakan awek yg cun selalunya mendapat balak yang tidak hensem. Kadang-kadang itu balak mesti pakai spek hitam mau kasi nampak sikit hensem. Boleh diperhatikan juga, itu balak suka buat lawak tak kelakar mau menambat hati aweknya itu. Selalunya juga, balak itu mempunyai dompet yang tebal.

Awek tak cun + balak...

by otai_queen - Comments: 45 - Views: 5267
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
07082011
Untuk mengawal atau mengatasi ego seorang lelaki adalah suatu perkara yang agak sukar. Tetapi ianya tidak mustahil kerana lelaki juga manusia biasa yang mempunyai hati dan perasaan. Berkemungkinan anda perlu menukar cara pendekatan atau penyampaian untuk mengatasi ego mereka. Ianya memerlukan sedikit kesabaran dan masa untuk anda berjaya mengatasinya. Terpulang kepada kreativiti anda sendiri untuk menggunakan pendekatan yang dirasakan sesuai.

Dengar apa yang mereka katakan- Seorang lelaki amat gemar apabila wanita mahu mendengar apa kata mereka. Ini berkemungkinan kerana kenalurian sebagai...

by ahfick - Comments: 0 - Views: 2929
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
07082011
Ada sesetengah perkara yang sebenarnya lelaki tidak suka apabila wanita cuba lakukan. Mungkin ia disampaikan secara kurang jelas yang membuatkan wanita merasakan bahawa ia adalah suatu perkara biasa. Berdasarkan survey yang telah dijalankan, rata-rata lelaki memberikan jawapan yang sama mengenai perkara yang lelaki tidak suka. Adakah ia satu kebetulan ataupun mereka benar-benar memaksudkannya? Adakah ia berpunca daripada sifat semulajadi atau keegoan seorang lelaki? Anda boleh memberikan pandangan diruangan komen. Apa yang t5 ingin sampaikan dalam artikel ini adalah mengenai 5 perkara yang lelaki...

by ahfick - Comments: 0 - Views: 3430
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
25062011
Wanita memang suka dipuji, tapi hairannya biar mengetahui perkara ini ramai lelaki tidak mengendahkannya. Tak mustahil pujian terakhir yang didengar dari seorang isteri dari mulut suami adalah mereka dalam fasa bercinta.

Memasuki alam rumah tangga, kata-kata manis memuji isteri sudah tidak lagi kedengaran. Malah ada isteri yang kempunan untuk mendengarnya dari mulut suami. Pujian yang didengar apatah lagi dari mulut suami sangat bermakna buat seorang wanita. Ia satu bentuk penghargaan yang boleh meningkatkan motivasi.

Tahukah para suami bahawa dengan hanya memuji hidangan...

by rina01 - Comments: 2 - Views: 645
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
22122009
tolong bagi pendapat sebagai orang perempuan
ada kes, bila ditanya "sapa bf ko? ada yang jawab dan sebut satu nama yang mana berstatus husband orang..
bila ditanya husband org tu, dia kata "aku dah bagitau aku dah kahwin,tapi dia tetap mahu juga..dan aku pun dah sayang padanya"...jadi...situasi begini memang banyak terjadi..
persoalannya, salahkan keadaan sebegini?kekadang, ex-awek sendiri yang sanggup tunggu utk jadi bini nombor 2....sementara itu ada lagi GF lain yang sanggup tunggu entah yang ke-3 mybe...
masalah di sini..si lelaki dah...

by bod_supersperm - Comments: 17 - Views: 2732
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
03062008
Tidak dinafikan ayat-ayat power boleh mencairkan hati wanita tetapi kesannya tidak akan kekal lama jika lelaki-lelaki ini mempunyai ciri-ciri yang disenaraikan di bawah ini. So guys, ambil nota dan beri markah kepada diri sendiri!

1. Panas Baran
Sifat ini menjadi senarai teratas yang dibenci oleh orang perempuan. ôKalau baru cakap sikit dah naik angin, salah sikit dah menengking, bukan kata saya, kucing pun benci,ö Zarina menekankan betapa beliau tidak akan memilih lelaki yang panas-baran sebagai teman hidupnya. ôSilap-silap nanti tangan dia naik ke muka saya dan...

by ZieHaR d GreatZ - Comments: 12 - Views: 5110
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
10052011
" Wang Menghalang Perkahwinan Anda ? "

Ketahuilah Bagaimana Anda Boleh Mencari & Mengumpul Wang Untuk Perkahwinan Anda Dengan Mudah Dan Lancar...



Assalammualaikum & Salam Sejahtera Buat Bakal Pengantin,hehe..

Adakah kini anda sedang di alam percintaan? Dan.. sudah tidak ter"TAHAN-TAHAN" untuk mendirikan rumahtangga bersama kekasih anda? Tetapi.. disebabkan kos sara hidup yang agak tinggi pada masa kini, ditambah lagi dengan bebanan pelbagai hutang seperti PTPTN, kenderaan, kad kredit dan sebagainya, menyebabkan anda SUKAR mengumpul wang untuk perkahwinan...

by Nana'ke - Comments: 0 - Views: 2461
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
05012009
RAHSIA MATA
WANITA

Dari mana datangnya
cinta? Dari mata turun ke hati..... Mata juga mengungkap pelbagai
makna....firasat tersirat. Namun firasat ini hanyalah sekadar menambah
pengetahuan, tentang tingginya rahsia pusaka Melayu lama yg kaya dgn
pelbagai ilmu tilikan tentang insan bergelar WANITA. Sejauhmana

by ChristyGwen - Comments: 15 - Views: 7072
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
29052009
Seseorang yang mencintai kamu.....
Tidak bisa memberi alasan Mengapa ia mencintaimu. ..
Dia Hanya tau, di mata dia...
Kamulah satu - satunya...

Seseorang yang mencintai kamu...
Sebenarnya Selalu membuatmu marah/gila/jengkel/ stress...
Tapi ia tidak pernah tau hal bodoh apa yang sudah ia lakukan...
Karena semua yang ia lakukan adalah untuk kebaikanmu.. ..

Seseorang yang mencintai kamu....
Jarang memujimu, tetapi di dalam hatinya kamu adalah yang terbaik....
Hanya itu yang ia tau....

Seseorang yang mencintai kamu....
akan...

by siotto - Comments: 40 - Views: 9057
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
14032011

Hehe..ney just maw share dgn smua apa yg KBANYAKKAN pmpuan rasa..supaya LELAKI xtertanya-tanya lae apa sbnarnya yg pmpuan inginkn..almaklumlah ramai mgadu kononnya susah maw fhm pompuan ney..nah, baca kamurang ney..hehehe
Andai lelaki taw...
.Apabila seorang perempuan jatuh cinta,lelaki itu tidak semestinya punya segalanya tetapi lelaki itu adalah segalanya di hatinya.
Andai lelaki taw...
.Apabila seorang perempuan itu mengalirkan air mata, itu bukan bermakna dia lemah, tetapi dia sedang mencari kekuatan untuk terus tabah menyintai lelaki itu.
Andai lelaki taw...
.Apabila seorang perempuan marah, memang dia tidak mampu mengawal perasaannya...

by LuVrAiN3 - Comments: 4 - Views: 977
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
13042009
Bibir wanita memang penuh tarikan. Namun di sebalik keindahan yang dipaparkan, terdapat suatu misteri atau rahsia tentang watak si pemiliknya.Di sini dinyatakan misteri bibir yang patut diketahui.

Bibir segar dan kemerahan
Wanita yang mempunyai bibir segar dan kemerah-merahan secara semulajadi menandakan dia mempunyai tubuh badan yang sihat dan pandai menjaga kesihatan diri. Sifat mereka juga terbuka dan periang. Ramai yang suka berkawan dengan wanita ini kerana pandai menyesuaikan diri dan ramah dalam pergaulan. Wanita ini juga mampu memberi keriangan kepada pasangannya dengan...

by under18crew - Comments: 18 - Views: 10001
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
03032009
Saat kau MENYUKAI seseorang, kau
ingin memilikinya untuk keegoanmu
sendiri.

Saat kau MENYAYANGI seseorang, kau
ingin sekali membuatnya bahagia dan
bukan untuk dirimu sendiri.

Saat kau MENCINTAI seseorang, kau akan
melakukan apapun untuk kebahagiaannya
walaupun kau harus mengorbankan jiwamu.

Saat kau menyukai seseorang dan berada
disisinya maka kau akan
bertanya,"Bolehkah aku menciummu?"

by under18crew - Comments: 31 - Views: 10003
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
25022009
Januari
- Mudah jatuh cinta.
- Mudah melupakan perasaan cinta terhadap orang yang dicintai sekiranya dikhianati.
- Pandai mengambil hati pasangannya.
- Selalu berdiam diri ketika bertemu dengan pasangannya.
- Bersikap romantik tapi tidak pandai memperlihatkannya.
- Sikap cemburu yang tinggi terhadap pasangannya tapi tidak kisah sekirannya pasangannya cemburu terhadapnya.
- Bakal jadi seorang bapa atau ibu yang penyayang.
- ramai kenalan, sedikit pemalu dan bersungguh-sungguh bila melakukan kerja
---------------------------------------- --------------------------

by cavalera - Comments: 45 - Views: 10000
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
06072009


REMAJA2 SEKARANG ni MESTI PERNAH PUTUS/BREAK KAN,,,,

>> TAK KIRA LA .. SAMA ADA PASANGAN TUE "CURANG", "BORING", "TERHALANG".....


by aRyE - Comments: 75 - Views: 6635
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
15042009
Pemilihan huruf pertama pada nama juga adalah penting. Berikut sebagai sedikit panduan.

A
Ramah dan murah senyuman. Mereka juga pandai menyesuaikan diri dalam pergaulan selain bijaksana dan cerdas. Kelemahannya, sangat mudah berasa hati, dan mudah mengeluarkan kata-kata...

by yiez patzi - Comments: 22 - Views: 2356
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
16032008
1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak
menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.

2.
Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih
baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu
menegur dengan ucapan maaf.

3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling
dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu
putus di tengah jalan).

4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang...

by vip_user - Comments: 7 - Views: 9999
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
21062009
hurm.. Perempuan suka lelaki yang macam mana ya..

by EL - Comments: 57 - Views: 5814
No new postshttp://i38.servimg.com/u/f3
11082010
Kenapa ada sstgh lelaki sukar skali mgatakan sayang @ cinta kat kekasihnya...mcmn nak tau org bgni syg @ cinta kat kita???

by cTNuRSaLFeeZa - Comments: 22 - Views: 2739
Permissions in this forum:
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum

Users browsing this forum: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

Registered Users: None


  • New posts New posts
  • No new posts No new posts
  • New postsá[ Popular ] New postsá[ Popular ]
  • No new postsá[ Popular ] No new postsá[ Popular ]
  • New postsá[ Locked ] New postsá[ Locked ]
  • No new postsá[ Locked ] No new postsá[ Locked ]
  • Announcement Announcement
  • Sticky Sticky
  • Global announcement Global announcement
Current date/time is 14/12/2017, 9:12 am