SIOLOON FUN CLUB

Please log in or register before viewing the unlimited contents of this forum.
Thank you for visiting our website.

by aLFFiaN.

SIOLOON FC on Facebook
LIKE or UNLIKE

    TANYA-DR SIOLOON JAWAB

    Share
    avatar
    bod_supersperm
    SUPERIOR
    SUPERIOR

    Male
    Countries/State : Sabah
    Age : 36
    location : kota kinabalu sabah
    Tag ID: : SFC 03551
    Points : 9525
    Reputation : 6
    Number of posts : 2276
    08042009

    http://i38.servimg.com/u/f3 TANYA-DR SIOLOON JAWAB

    Post by bod_supersperm

    ADA PERTANYAAN??SESAPA GENG SIOLOON YANG BEKERJA SEBAGAI DOKTOR..TOLONG JAWABKAN YA..HEHE..

    1.pa tu TB??
    Share this post on: diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive

    avatar

    Post on 27/4/2009, 5:53 pm by sasukey

    televesion hehehe.....
    avatar

    Post on 2/5/2009, 11:11 am by PeArL_ZieLzA

    Smile .... TB?? TV?? Laughing ..

    dont .. TB adalah sejenis penyakit paru2..
    Orang tue sentiasa batuk kering.. Apabila ia tidak dicegah.. ia akan menjadi teruk sehingga menyebabkan batuk berdarah..

    org yg mengalami sakit nie, terpaksa tak bleh kongsi makanan.. kerna ia berjangkit.. ini utk kebaikan kita jg.. hope anda faham..k. tu saja yg bleh dijelaskan .. Wink
    avatar

    Post on 13/5/2009, 4:35 am by bod_supersperm

    betul ka tak boleh berkongsi makan?
    avatar

    Post on 1/6/2009, 4:58 pm by deeyan

    BOD JAN KO PURA2 SANA....KO 2 PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN YANG DI IKTIRAF
    avatar

    Post on 2/6/2009, 5:11 am by bod_supersperm

    eh..deeyan..salah orang ko ni..hehe
    avatar

    Post on 20/8/2009, 12:02 pm by canggul

    bod_supersperm wrote:eh..deeyan..salah orang ko ni..hehe
    MA dimana ko bro?
    avatar

    Post on 20/8/2009, 12:20 pm by putra_sky

    tb ne pnyakit yg bahaya...
    senang nak berjangkit....
    klu kt spital orng yg ada pnyakit tb ne d kuarantin dlm blik kaca..
    klu nak melawat guna larh musk...
    avatar

    Post on 16/9/2009, 4:56 am by DeeNe8786

    TB : Tuberculosis ( mycobacteriun tuberculosis)

    Post on 19/9/2009, 11:25 pm by ProjectD

    DR dlm sioloon ni..

    1) Dr deeyan
    2) Dr bod_supersperm
    3) Dr infinite (doktor PC)
    4)
    5)

    ada apa2 masalah peribadi xmo kasi heboh cni,bleh la Pm drg ni.....
    avatar

    Post on 2/11/2009, 7:36 pm by scHa86

    atokui.... sudah gaharu cendana plang.... suda tau npa kn ko btnya lagi atu...... PPP... hek2....
    avatar

    Post on 2/11/2009, 7:45 pm by black_v

    deeyan wrote:BOD JAN KO PURA2 SANA....KO 2 PENOLONG PEGAWAI PERUBATAN YANG DI IKTIRAF

    Haha..kantoi beb..

    Post on 30/12/2009, 8:03 pm by joyce

    penyakit hiv,sindromdown,strok n macam 2 g lah..napa ada yg ada obat n ada yg x ada obat? stahu saya ada byk saintis tp macam x ada perubhan ja...sa terfikirlah apa yg diorg bt yea???? .....ada sesape yg tau ke?????
    avatar

    Post on 5/1/2010, 6:27 am by bod_supersperm

    dorang tu pun bingung juga sebenarnya....tapi usaha masih on lagi..sabar
    avatar

    Post on 5/1/2010, 3:49 pm by the BLitz

    erm camana sdh perkembangan virus H1n1 tu...
    sdh dapat vaksin kah?. sja2 bt soalan utk DR sioloon Very Happy

    avatar

    Post on 8/1/2010, 7:10 am by silis

    apa 2 TB bro bod...ku x thu mun dlm bhasa mlayu mksutnya...penyaki yang tak blh masuk habuk dlm bdn...tpi dlm bha englis inda thu ku...sama apa 2 mksut CPR...?????
    avatar

    Post on 15/1/2010, 6:47 am by bod_supersperm

    cpr tu kalau ikut ER atau Grace Anatomy (wayang) adalah Cardio Pulmonary Resusition

    TB tu kalau menurut pakcik aku, kuman Tuberculosis..yang menyerang paru-paru kita..tu jak lah..
    avatar

    Post on 20/8/2010, 9:45 am by AnDee

    bro bod_supersperm keja MA ka??hehehhehe......d area mana ar??
    avatar

    Post on 2/9/2010, 7:53 am by bod_supersperm

    BiE9094 wrote:bro bod_supersperm keja MA ka??hehehhehe......d area mana ar??
    KK...bukn MA..npa?

    Post on 14/10/2010, 4:27 am by onibaku

    sy ada soklan...

    saya nk tahu berkaitan masalah 'kulit lebih'... adakah ianya membahayakan.. atau blh jadi punca kanser..

    * kulit lebih - bahagian kulit yg mengalami kulit tertonjol keluar.. jika disentuh.. ada rasa disentuh.. tidak menyakitkan.. sy cuba google.. tapi, tidak tahu nama yg tepat bg masalah ini. harap dapat membantu..
    avatar

    Post on 17/10/2010, 6:48 pm by DeeNe8786

    PeArL_ZieLzA wrote:Smile .... TB?? TV?? Laughing ..

    dont .. TB adalah sejenis penyakit paru2..
    Orang tue sentiasa batuk kering.. Apabila ia tidak dicegah.. ia akan menjadi teruk sehingga menyebabkan batuk berdarah..

    org yg mengalami sakit ni, terpaksa tak bleh kongsi makanan.. kerna ia berjangkit.. ini utk kebaikan kita jg.. hope anda faham..k. tu saja yg bleh dijelaskan .. Wink

    sebenarnya, TB x boleh berjangkit melalui makanan bro....TB (paru2) bejangkit melalui udara,,,TQ
    avatar

    Post on 17/10/2010, 6:53 pm by DeeNe8786

    joyce wrote:penyakit hiv,sindromdown,strok n macam 2 g lah..napa ada yg ada obat n ada yg x ada obat? stahu saya ada byk saintis tp macam x ada perubhan ja...sa terfikirlah apa yg diorg bt yea???? .....ada sesape yg tau ke?????


    # HIV - bukan saintis x usaha cari ubatnya, virus HIV sering berubah, i2 sebbnya ubat yg dihasilkan x berkesan...

    # sindromdown- ni bukan penyakit...ni disebabkan genetik...

    avatar

    Post on 17/10/2010, 6:56 pm by DeeNe8786

    onibaku wrote:sy ada soklan...

    saya nk tahu berkaitan masalah 'kulit lebih'... adakah ianya membahayakan.. atau blh jadi punca kanser..

    * kulit lebih - bahagian kulit yg mengalami kulit tertonjol keluar.. jika disentuh.. ada rasa disentuh.. tidak menyakitkan.. sy cuba google.. tapi, tidak tahu nama yg tepat bg masalah ini. harap dapat membantu..

    # setakat ni, lum ada bahayanya, cuma ia nampak mencacatkan pemandangan...mungkin ada info lain dari member...

    Post  by Sponsored content


      Current date/time is 19/7/2018, 6:02 pm