Author | Message |
---|
jaguar SUPERIOR
Countries/State : Age : 40 location : kk,Run-Now,Brunai Points : 12193 Reputation : 0 Number of posts : 2129
| Subject: Re: My Car Life 12/5/2008, 8:50 pm | |
| belum brp ok g ku bro......mau kasih power lg ni... - wan l2s wrote:
- ok jua ni bro~~
|
|
| |
jaguar SUPERIOR
Countries/State : Age : 40 location : kk,Run-Now,Brunai Points : 12193 Reputation : 0 Number of posts : 2129
| Subject: Re: My Car Life 22/5/2008, 1:30 pm | |
| up gambar bumper ls2 waktu mlm.... lama mencari akhirnya dapat juga,,,,siap ada mudlaf lg... |
|
| |
jaguar SUPERIOR
| Subject: Re: My Car Life 5/6/2008, 1:06 pm | |
| nak upload dashboard lepas ni.. |
|
| |
xiaomao MODERATOR
Countries/State : Age : 35 location : Kota kinabalu,sabah Website : https://www.facebook.com/profile.php?id=100002328674361 Tag ID: : 00735 Points : 14135 Reputation : 24 Number of posts : 7994
| Subject: Re: My Car Life 5/6/2008, 1:59 pm | |
| jgn kasi lama tau....hehe |
|
| |
drakult SIFU
Age : 47 location : SU, SA, SB Points : 12366 Reputation : -1 Number of posts : 6286
| Subject: Re: My Car Life 5/6/2008, 2:00 pm | |
| makin MANTAP keta c jaguar nie..MANTAP!!?!! |
|
| |
ChristyGwen CONTRIBUTOR
Age : 38 location : KK Tag ID: : SFC 2932 Points : 12030 Reputation : 0 Number of posts : 1013
| Subject: Re: My Car Life 7/6/2008, 5:07 am | |
| - drakult wrote:
- makin MANTAP keta c jaguar nie..MANTAP!!?!!
mo tgk keta bro jag lagi mantap...bro jag bila lg mo UP lagi kemantapan your 'wife'??hehe |
|
| |
jaguar SUPERIOR
| Subject: Re: My Car Life 7/6/2008, 12:49 pm | |
| nda mau kasih lama2..tp rpm yg lama dapat ni... mau nangis dah aku tggu ni,,,, - xiaomao wrote:
- jgn kasi lama tau....hehe
|
|
| |
jaguar SUPERIOR
| Subject: Re: My Car Life 7/6/2008, 12:51 pm | |
| belum lagi bro...mau ca keta ni lagi...bro cat mana keta bro? - drakult wrote:
|
|
| |
xiaomao MODERATOR
Countries/State : Age : 35 location : Kota kinabalu,sabah Website : https://www.facebook.com/profile.php?id=100002328674361 Tag ID: : 00735 Points : 14135 Reputation : 24 Number of posts : 7994
| Subject: Re: My Car Life 7/6/2008, 12:59 pm | |
| - jaguar wrote:
- nda mau kasih lama2..tp rpm yg lama dapat ni...
mau nangis dah aku tggu ni,,,,
- xiaomao wrote:
rpm meter???huuh...aku order dari kl...blum psg lagi..raju sibuk.. |
|
| |
jaguar SUPERIOR
| Subject: Re: My Car Life 7/6/2008, 1:20 pm | |
| apa UP...apa wife?.... mau mantap2 ni sekarang bru ada kemantapan.... - ChristyGwen wrote:
- drakult wrote:
mo tgk keta bro jag lagi mantap...bro jag bila lg mo UP lagi kemantapan your 'wife'??hehe |
|
| |
jaguar SUPERIOR
| Subject: Re: My Car Life 7/6/2008, 1:21 pm | |
| brp bro dapat harga kat kl... aku tggu raju ni...lama dah...habis stock d cni.....terpaksa tggu lah...napa tak pasang lagi rpm...warna pa? - xiaomao wrote:
- jaguar wrote:
- xiaomao wrote:
rpm meter???huuh...aku order dari kl...blum psg lagi..raju sibuk.. |
|
| |
xiaomao MODERATOR
| Subject: Re: My Car Life 7/6/2008, 1:29 pm | |
| - jaguar wrote:
- brp bro dapat harga kat kl...
aku tggu raju ni...lama dah...habis stock d cni.....terpaksa tggu lah...napa tak pasang lagi rpm...warna pa?
- xiaomao wrote:
- jaguar wrote:
- xiaomao wrote:
rpm meter???huuh...aku order dari kl...blum psg lagi..raju sibuk.. rm120 siap pos...raju sibuk so blum psg la...warna itam biasa tu.. |
|
| |
jaguar SUPERIOR
| Subject: Re: My Car Life 7/6/2008, 2:18 pm | |
| murah tu bro.....lau rpm merah berapa..blh tlg tanya ker bro...aku tak dapat tggu raju ni... mau sebulan lebih dah pakai dashboatd tu tp tiada perubah.... - xiaomao wrote:
- jaguar wrote:
- brp bro dapat harga kat kl...
aku tggu raju ni...lama dah...habis stock d cni.....terpaksa tggu lah...napa tak pasang lagi rpm...warna pa?
- xiaomao wrote:
- jaguar wrote:
- xiaomao wrote:
rpm meter???huuh...aku order dari kl...blum psg lagi..raju sibuk.. rm120 siap pos...raju sibuk so blum psg la...warna itam biasa tu.. |
|
| |
ChristyGwen CONTRIBUTOR
Age : 38 location : KK Tag ID: : SFC 2932 Points : 12030 Reputation : 0 Number of posts : 1013
| Subject: Re: My Car Life 7/6/2008, 2:30 pm | |
| - jaguar wrote:
- apa UP...apa wife?....
mau mantap2 ni sekarang bru ada kemantapan....
- ChristyGwen wrote:
- drakult wrote:
mo tgk keta bro jag lagi mantap...bro jag bila lg mo UP lagi kemantapan your 'wife'??hehe 'wife' tertuju pada keta u la...hehe...kan lelaki keta dorang tu bini dorang..hahaha.. ba bro aja aja fighting dlm memantapkan keta!! |
|
| |
jaguar SUPERIOR
| Subject: Re: My Car Life 7/6/2008, 4:42 pm | |
| oic..ba keta tu bla mau ubah2....main sound ker,boykitkah...ru nampak ganas....byk lubang yg murah2 g ni.... - ChristyGwen wrote:
- jaguar wrote:
- apa UP...apa wife?....
- ChristyGwen wrote:
- drakult wrote:
mo tgk keta bro jag lagi mantap...bro jag bila lg mo UP lagi kemantapan your 'wife'??hehe 'wife' tertuju pada keta u la...hehe...kan lelaki keta dorang tu bini dorang..hahaha.. ba bro aja aja fighting dlm memantapkan keta!! |
|
| |
drakult SIFU
Age : 47 location : SU, SA, SB Points : 12366 Reputation : -1 Number of posts : 6286
| Subject: Re: My Car Life 7/6/2008, 4:45 pm | |
| VIP STYLE lah baru ada KEMANTAPAN sejati.. |
|
| |
jaguar SUPERIOR
| Subject: Re: My Car Life 7/6/2008, 4:54 pm | |
| - ChristyGwen wrote:
- jaguar wrote:
- apa UP...apa wife?....
- ChristyGwen wrote:
- drakult wrote:
|
| |
jaguar SUPERIOR
| Subject: Re: My Car Life 7/6/2008, 4:59 pm | |
| ni le masalahnya bro..mau pakai rim vip 14inci tp susah mau cri... lau ada org mau jualharga 1k....aku akan trs tanpa was2 dgn penuh kemantapan.. - drakult wrote:
- VIP STYLE lah baru ada KEMANTAPAN sejati..
|
|
| |
ChristyGwen CONTRIBUTOR
| Subject: Re: My Car Life 7/6/2008, 6:54 pm | |
| - jaguar wrote:
- oic..ba keta tu bla mau ubah2....main sound ker,boykitkah...ru nampak ganas....byk lubang yg murah2 g ni....
- ChristyGwen wrote:
- jaguar wrote:
- apa UP...apa wife?....
- ChristyGwen wrote:
- drakult wrote:
mo tgk keta bro jag lagi mantap...bro jag bila lg mo UP lagi kemantapan your 'wife'??hehe 'wife' tertuju pada keta u la...hehe...kan lelaki keta dorang tu bini dorang..hahaha.. ba bro aja aja fighting dlm memantapkan keta!! Bukan nda mo bro..tp belum ada ongkosnya...len la kalo ada 'org' tlg...hehehe |
|
| |
jaguar SUPERIOR
| Subject: Re: My Car Life 7/6/2008, 7:18 pm | |
| tggu aku jd YM atau Dato bru blh tlg..skarang cuma boleh tlong tgk nak bagi pendapat saja... - ChristyGwen wrote:
- jaguar wrote:
- oic..ba keta tu bla mau ubah2....main sound ker,boykitkah...ru nampak ganas....byk lubang yg murah2 g ni....
- ChristyGwen wrote:
- jaguar wrote:
- apa UP...apa wife?....
- ChristyGwen wrote:
- drakult wrote:
mo tgk keta bro jag lagi mantap...bro jag bila lg mo UP lagi kemantapan your 'wife'??hehe 'wife' tertuju pada keta u la...hehe...kan lelaki keta dorang tu bini dorang..hahaha.. ba bro aja aja fighting dlm memantapkan keta!! Bukan nda mo bro..tp belum ada ongkosnya...len la kalo ada 'org' tlg...hehehe |
|
| |
xiaomao MODERATOR
| Subject: Re: My Car Life 7/6/2008, 8:01 pm | |
| kalao mau brg murah kena sabar bro....ko minat rpm merah ka? harga mcm tetap ooo rm250...di tempat ahsoon ada satu biji... |
|
| |
baby monster CONTRIBUTOR
Age : 37 location : labuan Tag ID: : SFC 02594 Points : 12298 Reputation : 3 Number of posts : 1244
| Subject: Re: My Car Life 7/6/2008, 11:59 pm | |
| bleh tahan koni bro 2kar2 bumper ni........... |
|
| |
boy_charger88 CONTRIBUTOR
Age : 36 location : w.p.labuan Points : 11729 Reputation : 0 Number of posts : 1385
| Subject: Re: My Car Life 8/6/2008, 12:14 am | |
| |
|
| |
ChristyGwen CONTRIBUTOR
| Subject: Re: My Car Life 8/6/2008, 1:24 pm | |
| - jaguar wrote:
- tggu aku jd YM atau Dato bru blh tlg..skarang cuma boleh tlong tgk nak bagi pendapat saja...
- ChristyGwen wrote:
- jaguar wrote:
- ChristyGwen wrote:
- jaguar wrote:
- apa UP...apa wife?....
- ChristyGwen wrote:
- drakult wrote:
mo tgk keta bro jag lagi mantap...bro jag bila lg mo UP lagi kemantapan your 'wife'??hehe 'wife' tertuju pada keta u la...hehe...kan lelaki keta dorang tu bini dorang..hahaha.. ba bro aja aja fighting dlm memantapkan keta!! Bukan nda mo bro..tp belum ada ongkosnya...len la kalo ada 'org' tlg...hehehe ba...CG tunggu smpai bro jadi Yb2 La dulu...hehehe.. |
|
| |
jaguar SUPERIOR
| Subject: Re: My Car Life 8/6/2008, 2:09 pm | |
| ah soon arah mana kedainya...boleh tlg aku book ker...hari selasa aku g sana - xiaomao wrote:
- kalao mau brg murah kena sabar bro....ko minat rpm merah ka?
harga mcm tetap ooo rm250...di tempat ahsoon ada satu biji... |
|
| |
Sponsored content
| Subject: Re: My Car Life | |
| |
|
| |
|