SIOLOON FUN CLUB
Please log in or register before viewing the unlimited contents of this forum.
Thank you for visiting our website.

by aLFFiaN.
SPIRIT OF THE COIN?? Facebo10
SIOLOON FC on Facebook
LIKE or UNLIKE
SIOLOON FUN CLUB
Please log in or register before viewing the unlimited contents of this forum.
Thank you for visiting our website.

by aLFFiaN.
SPIRIT OF THE COIN?? Facebo10
SIOLOON FC on Facebook
LIKE or UNLIKE
SIOLOON FUN CLUB
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

SIOLOON FUN CLUB

border=0

HomePortalGalleryLatest imagesSearchRegisterLog in

Share | 

SPIRIT OF THE COIN??

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Yen
Yen

Female
Countries/State : Sabah
Tag ID: : 02452
Number of posts : 836

SPIRIT OF THE COIN?? Empty
PostSubject: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime22/7/2008, 2:50 pm

Well...sy rasa,ada di antara kita yg pernah main atau mengalami ni permainan SPIRIT OF THE COIN a.k.a spirit2 la...

Actly,sy x pernah main ni benda...erm...actly perna la jugak,time tu form 3 ka 4..main siang2,time di skola....nothing happen...Wht I heard,once the soul/spirit has been called,we must send it back to where it belongs,klu nda,dia trapped d sana,nda pun dia akan sentiasa mengacau org yg main tu benda,yg panggil2 dia la....ada yg sy dgr,klu mo men yg extreme punya stail,pki lilin,beras,ayam @ darah....ntah la... dont know

So sepa2 yg ada pengalaman or pernah main ni barang..bah apa lagi,share2 la sama kitorang dcni....
Back to top Go down
darrengt
CONTRIBUTOR
CONTRIBUTOR
darrengt

Male
Countries/State : Brunei
Number of posts : 1246

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime22/7/2008, 8:53 pm

saya ada main benda nie tapi takda pa pun berlaku?
Back to top Go down
de@@_le$$
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
de@@_le$$

Male
Tag ID: : SFC 01022
Number of posts : 7093

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime22/7/2008, 8:57 pm

huhu... ada juga yg saya dengar benda ni betul duit tu berjalan....
tapi ada juga yg cakap x betul..... so kalau kamu mau tau cuba la kamu main...wakakak!! Very Happy
Back to top Go down
xtrapain88
JUNIOR
JUNIOR
xtrapain88

Male
Number of posts : 175

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime23/7/2008, 1:33 am

darrengt wrote:
saya ada main benda nie tapi takda pa pun berlaku?

memang la ko takde rasa coz ko si pemanggil la bro........
tapi bagi orang sekitar ko rasa......
kan saya pernah cerita pengalaman saya time plkn....budak labuan main syiling.....haiya..........rasa satu kem
Back to top Go down
Yen
Yen

Female

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime23/7/2008, 8:42 am

Ni antara cerita2 yg sy ambk dari internet....for reading pleasure only!!

If you guys havnt heard of the game spirit f the glass or spirit of the coin, it is very similar to the Ouija bord except it is played in a different style and a different way... Spirit of the coin. This I played with my sis, an her other 3 friends. You get a clean board, you write the letters A-Z on the top, below you write yes or no and you put the coin in the midle where no one should touch it. light a candle anywhere. Thats how we played it. We probably even did the set up wrong coz we never played and did it but we never knew that just TRYING it would be a risk thing to do..... So now everyone sits in A circle around the board. We closed the windows, doors and lights in our room , everything for no distraction.... WE were suppose to recite 3 hail marys, 3 our father and 3 glory be... and say "spirit of the coin, are you in?", This is how we played it, we recited the prayers. Then we asked for my grandad too be with us... before the game was on, i had unusual goosebumbs on my left side since no one sat next to me on my left. Like i told you, there was no air in our room but cold sharp air kept passing on my left side as if something o SOMEONE was trying to tease me by passing back and fort.... Later, everyone noticed i was shivering like crazy on my left, nicky looked at my left side and got stiff. I didnt bother looking @ my left, i just slowly closed my eyes coz someting was coming toward my face. I whispered a prayer... Everyone joined with me. I didnt feel the cold anymore. so i stoped. As we all opened our eyes, we saw the coin was flipped. it was standing on its edge. Everyone panicked. obviously no one did it... As we prayed more with our eyes OPEN this time, it got more wierd. The flame on the candle started to move around like crazy as if something was running around it. As it moved, everyone started to move away from the board. The light of the candle died by itself. We heard a voice that laughed like a bad force from somewhere.... everyone started to panic including me. The light turned on. "oh my god!" evryone was screaming. We didnt even know who turned the light on. When i asked nicky, " nicky, what did you see that sat next to me? That thing played on me! on us!" nicky said: "It was your grandad @ first but then it tranformed into something else." "What?" "A Demon" When you play these games, please understand that if your contacting a spirit, a loved one, when ur trying to communicate with a spirit, any bad force that will pass by, it will stop, visit and come to you instead. sounds hard to understand but thats what happened. Either we played around or took it seriously, it didnt matter. It was a dangerous game. It is a dangerous game. One of us couldve been possessed. Even though none of us believed, that event didnt want us to attempt that again....
Back to top Go down
Yen
Yen

Female

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime23/7/2008, 8:45 am

SPIRIT OF THE COIN?? Ouijaboard

“Spirit Spirit of the coin come to me !” I bet most of you have try this ouijaboard @ Spirit game in your childhood. Heh i just remembered when one of my friend create this topic at CG forum. I think around 2002 i played it for the 1stime . Well you know during college day, at your house when you got nothing to do with your friend, you will create something silly rite.. already bored played with binocular watching our neighbor through windows.. kekke then we all decided to play spirit game.
We bought 7 candle light and draw a ouija table exactly just like on the picture above. I volunteer myself as i really eager to know the feeling of the coins moving by itself. Then the history begin!
I chanted the stupid spirit mantra about 3rd time and suddenly the coin move slowly.. huhuh kinda spooky at that time but also curious and excited. Luckily that spirit always go to goodbye when we ask “it” to leave.. But the spooky thing turn to completely funny thing when it always the same spirit that keep coming even we always ask “it” to leave. We need a “women spirit” duhhh to ask some personal question..hehee... Below is the detail that i still roughly remembered.

Name : Wong
Race : chinese
Reason died : Suicide from 20th floor building
Spooky meter : F SPIRIT OF THE COIN?? Icon_evil

That was the 1st and the last … I will never do it again. Kids please do not try this at home . As something bad will happen if the spirit did not wanted to leave!
Back to top Go down
Yen
Yen

Female

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime23/7/2008, 8:48 am

Saya tidak pernah main ini game - tapi my sister pernah main dulu. That time I think she was abt 18yrs old (Form 5). So dia main with her friends before they finish school. According to her, they summon 1 spirit (org kampung kami jugalah..) yang baru past away a week before.So mcm biasalah .. dorang pikir cuma "main" saja ..so nothing happen...

When she was in ITM (I think it was during her final year lah ..) so she started acted strange..Mcm once in a while macam bukan kakak saya sudah ..but most of the time she will lock herself in the room.. So my Mum tot' mungkin presure dari study ..so kami kasi biar sajalah ...Until one day her condition become worst ... Dia sakit for 2 years .. I mean really really sick ... Ada a few priest datang (kunun buat exorcism lah ...) Its a very bad experience ..so I try to forget about it .. The good thing is that experience makes my family more closer than before .. because we have to face it as a family ...

So far now my sister is Ok .. Thank God for that! (patting myself ... huhu)
Back to top Go down
Yen
Yen

Female

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime23/7/2008, 8:52 am

the last time i played the game .... sya kunun2 mau main2 sama itu spirit.

pasal dia bilang dia suka sama sya ... so sya tanya kalu kami buli jumpa. dia ckp buli. so dia state the date, the day, the time, and the place.

masa dia eja nama tempat utk berjumpa tu it was spelled J A L A N A M A ... terus sya teriak go home! go home! kembang bulu sya terus sya berenti main sampailah sekarang. tidak pernah sentuh itu game.

she (the spirit) was actually cuba eja nama tempat "Jalan Aman". kalau org sandakan tau betul tempat ni. jalan ni mmg tanah perkuburan org kristian dan org islam yg terbesar di sandakan.

one can argue that someone is moving the coin. what convinced me was i played with my cousin. kami dua org jak. and we are pretty sure yg non of us were moving the coin. the coin seems to be moving by itself.

tapi pernah saya kasi main cousin saya tu ... everytime dia tanya soalan ... when the coin moves ... saya bisik sama itu coin "go home" the coin really seemed confused

it was fun and the ending was scary at the same time. one thing for sure tho ... its addictive.
Back to top Go down
RBN76
SUPERIOR
SUPERIOR

Male
Number of posts : 2142

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime23/7/2008, 9:26 am

saya inda main sebab inda mo masalah sebab byk sudah masalah orang saya tengah urus inda abis2 sampai sekarang sampai saya taida benda lain mo buat especially this game coz mana ada time mo cari papan lapis mo tulis sedangkan repot saya sama paperwork saya bertimbun timbun sampai satu almari,jadi saya inda pernah main game ni sebab saya tiada masa sampai sekarang dan apa saya taip disini adlah satu sebab kenapa kerja saya inda pandai abis sampai bila bila pun walaupun ujung minggu....wakakakaka geek
Back to top Go down
kuai
kuai

Female
Tag ID: : SFC 03039
Number of posts : 1258

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime24/7/2008, 2:51 pm

hmm, sa ada ceta mau share..masa sa kicie lagi sis sa 2 org kazen pompuan sa 2org plus my big bro kazen pun ada sama ..dorg ni tgh men spirit2 la ni...d ruang tamu rmh d kg..dorg tutup suma lampu termasuk d luar rmh punya lampu..my parents d dapur sedang ddk bercerita with my uncle and aunt..
my parent n uncle n aunt nda tau yg sis2 sa n kazen2 sa sedang men ni spirit2 ni...sa pula ddk diam2 d blakang sis 1st sa...ada kerusi kan..den masa dorg men tu mmg btl ada lilin la...mmg tu board xzackly mcm yg c yen ckp tu abg sa buat...masa dorg seru2 panggil tu spirit sa dok diam ja....tp lama2 kan sa rasa seram sejuk bha..(sa sedang menaip skrg ni pun satu badan sa meremang bulu roma...syittt.!!sa sambung ja...buat2 tia tau ...)masa sa rasa tu kan angin2 dari luar makin lama makin kuat ni..sbb sa nmpk tu tabir start terbang2...sa balik2 tgk d jendela masa tu..!!!(syit makin kuat ni meremang bulu roma sa...siang ari pun mengacau bha ni benda..!!!)sa mau tgk apa yg dtg la kunun masa tu...tp paling climax kan..masa sis sa no2 tu main...tba2 lampu d luar kan switch on ni bha...ok itu kami blh tahan lagi la... sa nda buat bising lagi..sa cuma pindah tmpt ddk sa p ddk btl2 d blakang sis sa yg 1st..sa start mau takut sudah..masa sis sa no2 tu punya turn tu lampu d luar kan ter on kan...itu teda org kacau sbb tu tmpt on tu btl2 d blakang dia...! kani diam ja...heran sgt masa tu...den skali turn abg sa...ni la sa paling benci...sis sa no2 tu tiba2 teriak nda tentu pasal...!!!! gila btl...smpi parent sa p tgk kami...suma dorg d dapur berlari p tgk kami...alahai....mau tau napa sis sa teriak? d jendela yg tmpt sa balik2 mau tgk tu kan sis sa nmpk sumone d situ..!!! masa tu tabir terbang2 dia nmpk ada org perhati kami...aduiiii....dia panic..kali tu sbb dia teriak..nda silap sa tu yg dia nmpk tu org tua d kg kami...sa pun lupa siapa sdh...x silap sa tu roh ckp dia nda oercaya dia sdh passaway ka...sbb dia passaway masa dia mabuk ka apa tu...adui, sa fobia btl bha..masa tu roh masi idup kami panggil dia aki nda silap sa..huhu...aduiii, itu la last sa tgk org men sama sa pun ikut terasa apa tu perasaan men spirit2... last but not least , my dad apa lagi neno2 kami suma...hahahahhaha...neh keteh..! den kami kana bw p prayer meeting bha...takut itu benda ikut2 kami kan.....huhuhu
Back to top Go down
Yen
Yen

Female

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime24/7/2008, 3:00 pm

hahahaaha..last2 kena neno2 oleh dad ko plak kan kuai..ekekekekeke....nasib kamu nda kena kacau tu spirit or nasib spirit yg dtg time tu spirit yg bgs..klu yg jaat?
neway,ni benda ntah la..mo mengalami sendiri baru kta pcaya ianya benar atau main2 punya benda......................
Back to top Go down
giukmanga
REGULAR
REGULAR
giukmanga

Male
Number of posts : 378

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime24/7/2008, 4:17 pm

yen kalau main spirit2 tuh mintak no ikur boleh kah?? mana tau keluar aku punya kelisa bjk4517 iswara saa146a pastu motor aku pulak saa4527y hehe mana la tau kan sangkut satu..hehe boleh ka tuh heheh kalau dapat sa tau apa nombor keluar besok heehhe
Back to top Go down
Yen
Yen

Female

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime24/7/2008, 4:30 pm

no ekor???erm...setahu sa.....apa2 pun kita biluh tanya tu spirit...tp jgn tekena yg jaat la sbb klu yg jaat mcm tu dia minta nanti....ntah la...susa mo ckp ni benda gini...
Back to top Go down
kuai
kuai

Female

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime24/7/2008, 7:52 pm

Yen wrote:
hahahaaha..last2 kena neno2 oleh dad ko plak kan kuai..ekekekekeke....nasib kamu nda kena kacau tu spirit or nasib spirit yg dtg time tu spirit yg bgs..klu yg jaat?
neway,ni benda ntah la..mo mengalami sendiri baru kta pcaya ianya benar atau main2 punya benda......................

ya bha yen....lucu jua bha bila sa ingat balik cuma yg bikin takut tu sis sa ckp cara dia pandag fuhhh....kin takut dia ckp..sejak dari tu kejadian kami nda pernah lagi men...memang thank god la tu spirit yg dtg nda jahat..kalau jaat nda tau la pa jd sm kami...sa lg yg penakut masa tu..dr kerusi tba2 pindah p blakang sis sa...hahhahaha...ketara sgt penakut bha.....
Back to top Go down
kuai
kuai

Female

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime24/7/2008, 7:55 pm

ya ya...btl ckp cyen ....kalau pasal mau minta no ekor tu pun sa pernah juga dgr..tp jgn tersilap panggil la...ssh ooo....kalau roh yg bgs nda apa to kalau roh yg jaat den mau minta ini itu aduiii....susah ooo......
Back to top Go down
giukmanga
REGULAR
REGULAR
giukmanga

Male

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime25/7/2008, 8:25 am

kuai wrote:
ya ya...btl ckp cyen ....kalau pasal mau minta no ekor tu pun sa pernah juga dgr..tp jgn tersilap panggil la...ssh ooo....kalau roh yg bgs nda apa to kalau roh yg jaat den mau minta ini itu aduiii....susah ooo......

ya kuai kalau dia minta lain sa offer lagi tawaran spesel makan nasi ayam pandai di RCH karamungsing heheh What a Face
Back to top Go down
giukmanga
REGULAR
REGULAR
giukmanga

Male

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime25/7/2008, 8:25 am

nasi ayam pandan heheh salah taip pulak..
Back to top Go down
TRU247
CONTRIBUTOR
CONTRIBUTOR
TRU247

Female
Number of posts : 1000

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime25/7/2008, 1:42 pm

hmm... i wan to play this game tapi i cant..
even funeral pun in my whole life ive only attended 3~4 funerals.. closest relatives only
mcm the spirits follow me home bha... i mean, the spirits attached to me for sometime..
even after 2~3weeks i can still feel like its* there..
at one piont i can even smell blood.. that was back when i was always busy studying for SPM which i studied till 3~4am...
&& the reason for me not to take nursing as a carier as well..
during National Service pun mcm tue..
the boys play Spirit2 of the coin which cause terrible effects for the girls.. during that time i notice things were a bit weird..
i've had old man watching me from the woods.. baby following me...
i dunno whether they're my guardian or what but what i am sure is..
games that are connected with spirits, i will not touch.. for my own good... help
Back to top Go down
kuai
kuai

Female

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime25/7/2008, 9:20 pm

giukmanga wrote:
kuai wrote:

ya kuai kalau dia minta lain sa offer lagi tawaran spesel makan nasi ayam pandai di RCH karamungsing heheh What a Face

mulau...hahahahaha...ada ka..nasi ayam aaa...satu ja la sa mau kasi ingat...jan men kalau pasal begini punya perkara....tu ja...kalau nda cya tnya ja ma yen..kan yennn
Back to top Go down
csilusz
CONTRIBUTOR
CONTRIBUTOR

Male
Tag ID: : SFC 03201
Number of posts : 1494

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime26/7/2008, 11:03 pm

emmm...ada ga sa penah main benda ni time d sekolah dulu tp sa tak serius, suma partner sa serius suda kunun tp sa duk syok ja tingu awekz cun d depan sa. heee manada feeling..yuhu.. pas tu sa pura2 g kunun terasa mcm ada sesuatu yg berbisik ngan sa. hah. tipu diri sndri ooo. lawak time sekolah
Back to top Go down
Yakuza
Yakuza

Male
Number of posts : 1457

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime29/7/2008, 11:01 am

aku pun penah main benda ni... tapi ni tipu ja... duit bler jalan dorg bilang
... tapi sebenarnya aku yg kasi jalan duit tu...hahahaha
Back to top Go down
dea_les@co
FRESHIE
FRESHIE
dea_les@co

Female
Tag ID: : SFC 03000
Number of posts : 65

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime8/10/2008, 2:37 pm

masa sya primary school pernah main spirit of the coin nie dengan kawan2 di sekolah... boleh nie macam hobi kami di skul la... ada sekali tu kami main di dalam toilet sekolah yang lama kena abandon sebab konon2 toilet tu berhantu... puas kami panggil tu spirit tia pandai datang2 atlast ada satu org kawan ni cucuk jari dia dan titik darah tu di coins tu... coins tu memang pun bgerak dan mula la kami tnya mcm2 soalan bodoh (yalah masi budak kan mana la tau apa2 pun), pas tu bila boring sudah kami suruh la benda tu pulang tapi benda ni keras kepala betul dia tidak mau.. apalagi panik sudah kami nie tiba2 ada satu bau busuk yang tidak tau dari mana datang sampai thap mau muntah kalo terhidu apalagi semua terus berlarian keluar dari tu toilet.. bila sudah sampai kelas kami ni kami terperasaan ada satu orang kawan nie tiada... punya takut kami n tambah panik lagi... apalagi kami bagitau la kawan yang lain minta kawan pergi toilet tadi mana tau tu benda masi ada dsitu n rasuk kawan kami ataupun makan kawan kami tu macam makan KFC... pabila kami mau dekat 8 orang gitu ready sudah mau pergi rescue nie kawan tiba2 muncul kawan kami yang tertinggal nie konon.. dengan muka dia yang masam n marah nie dia teriak marah dengan kami... " Napa kamu kasih tinggal sya satu orang dijamban? Pas tu kami cakap la kami panik sebab ada bau mayat.... ni kawan jawabla... mana ada.. sya terkentut ba tu tadi sebab sakit perut mau berak...
palagi nie tpaksala kami kawan ni kawan pergi berak.. n tu tu kertas spirit of the coin tu kami suru dia flush sekali dengan tahi2 dia sekali...
Back to top Go down
Yen
Yen

Female

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime8/10/2008, 3:03 pm

wakakakakakakaka...lucu plak ending dia ni...

geek geek geek geek
Back to top Go down
r3dskai
r3dskai

Male
Number of posts : 1836

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime9/10/2008, 2:08 pm

hi guys..kalo spirit of the coins tu mula2 sa nda percaya jg..tpi sa main sorang2 time form 3 dlu malam2..pakai linilin..bru sa percaya. dulu main ramai2 sama kawan2 susah mo percaya kan..mna tau ada yg kc gerak tu coin. bila betul2 bergerak kan..mcm mo tercopot tu jantung..tp once sa tanya mcm2..bru sa perasan yg dia akan jawab soalan yg yg kita fikir dlm kepala ja. for example kan..kalo sa tanya saya anu suka ka sma saya..dia akan pegi ya kalo mcm kita mo itu jwpn nya terhdp soalan kita. kalo mcm sa tanya soalan n then mcm nda mo pikirkan dlm kepala apa jwpn yg kita mo..berpusing2 bah tu coin.
kalo bg sa la kan..bg yg nda percaya tu..try buat sorang2 malam n pakai candle ja..sure jd believer!..tpi..nda betul la kalo dia bg no. 4d.. tpi ikut spirit tu power ka nda kali la.. ghost
Back to top Go down
Yen
Yen

Female

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime9/10/2008, 2:14 pm

r3dskai wrote:
hi guys..kalo spirit of the coins tu mula2 sa nda percaya jg..tpi sa main sorang2 time form 3 dlu malam2..pakai linilin..bru sa percaya. dulu main ramai2 sama kawan2 susah mo percaya kan..mna tau ada yg kc gerak tu coin. bila betul2 bergerak kan..mcm mo tercopot tu jantung..tp once sa tanya mcm2..bru sa perasan yg dia akan jawab soalan yg yg kita fikir dlm kepala ja. for example kan..kalo sa tanya saya anu suka ka sma saya..dia akan pegi ya kalo mcm kita mo itu jwpn nya terhdp soalan kita. kalo mcm sa tanya soalan n then mcm nda mo pikirkan dlm kepala apa jwpn yg kita mo..berpusing2 bah tu coin.
kalo bg sa la kan..bg yg nda percaya tu..try buat sorang2 malam n pakai candle ja..sure jd believer!..tpi..nda betul la kalo dia bg no. 4d.. tpi ikut spirit tu power ka nda kali la.. ghost

brani jugak ko men sendiri2 arr...
nasib nda gila..wakakkaka...
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: SPIRIT OF THE COIN??   SPIRIT OF THE COIN?? Icon_minitime

Back to top Go down

SPIRIT OF THE COIN??

View previous topic View next topic Back to top